مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

محـبّتــــ الحـسین فــی قـلبـی ...!

                     (علیه السّلام) فی قلـبی ...!   

              

روزی ؛درکودکی امام حسین (ع ) به رسول خدا (ص) چنین فرمودند :  

 

من جدی دارم " مثل شما " و شما چنین جدی ندارید ! 

 

من پدری دارم  " مثل حضرتـــ  علی (ع) "وشما چنین پدری ندارید ! 

 

من مادری دارم  "مثل حضرتـــ زهرا (س)" و شما چنین مادری ندارید ! 

 

پیامبر اکرم (ص) " امام حسینــ (ع) را در آغوشـــ گرفتنــد،  

 

بـــو سیدنــد و فـــرمــودنــد : 

 

شما هـــم چنینــــ ...، حسینی را نـــداری ؟ 

                                                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد