مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

بنــام خــــداوند اردیبــهشتـــــ ...

 

     الــــهه اردیبـهشـتی " طبیعتــــ را دوستــــ می دارد ...،   

 

    صفـا و صـداقتـــ ذاتـی او  با ریـزه کاریهای ظریف زنـانه آمیخـته "   

     

    

 زنـی کـه در زندگـی "

 همسـری فداکــار و کمکــــ دهـنده استــــ  

          

بسیاری از زنان و دختران متوّلد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جـدّی و خشن با همت تر می باشند...، اما در عین حال به قدرت جـادویی زن بودن خود نیز آنـقدر اطمینان و اعتماد دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید " آقـای خـانه باشید، و امّا اگـر شما از عهده این کار برنیامدید ، آن وقت خودش کنـترل کارها را در دست می گـیرد. 

 

 

خودش یک زن واقعی است و از این بابت هم سخت احساس غرور می کند. از نظر او زن بودن مفهومش عروسک پر زرق و برق بودن ، متظاهر به ضعیف بودن برای به دست آوردن خواسته هایش نمی باشد. خیلی طول نمی کشد که شما پی می برید او دارای فکر و عقیده خاص خود می باشد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لا به نکند.   

 

 

معمـولاً در یکـــ زن متّـولـد اردیبـهشتـــ آنقـدر عزّت نفس و تسـلّط به نفس وجـود دارد که بتـواند به هر نـوع خـواسـته و تمـایلـی لگـام بـزند .  

 

همسران آنـها بسیار خوشبختــــ خـواهند بود ...  

هرگـز و تحتــــ هـیچ شرایطی ، به آنها دروغ نگوییــد، آنـها هیچ وقـتــــ نمی تـواننـد افـراد دروغــگو را ببـخشـند. 

 

 

زن متوّلـد برج ثور از بسیاری جهات نمکـــ زندگی محسوب می شود.  

او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می باشند وکمتر پیدایش می کنند. البته گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها رابه وحشت بیندازد ... 

  

 

اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی دهد.   

معمولا اگر شما او را خیلی بیش از حد اذیت نکنید ؛ بازی زندگی را خوب و با قدرت قابل تحسینی ادامه میدهد .   

 

 

به هیچ صورتی دغلباز و ناپاک نیست و از این دو نظر می توان رویش حساب کرد. دوستان صمیمی اش ممکن است افراد عجیب و خارق العاده ای از اجتماع باشند اما به هر حال اکثراً از کسانی هستند که به قول معروف سرشان به تنشان به می ارزد.  

  

 

اگر با کسی که مورد عـلاقه اش نمی باشـد ، برخـوردی پیـدا کـند ، هـرگـز بـرای پایـمال کردنش قـدم پیشــ نمی گـذارد بلـکته صـرفـاً او را نادیـده می گـیرند.  

  

 

زن متوّلد اردیبهشت می تواند به طرزی چشمگیر نسبت به دشمنانش بی تفاوتی از خود نشان بدهد در حالی که نسبت به دوستانش وفاداری را به حّد کمال می رساند و در خوشی و ناخوشی ایشان را ترک نمی کند. عزم راسخ و پا بر جای او در دوستی تقریبا نظیر ندارد. 

      

   تنـها چـیزی کـه او از شـما انتظـار دارد این استـــ کـه 

در مقابل صـادقانه و اعتماد چـشم بسته اش شما نیز مقابلـه به مثـل کنید و اگر چنین نکردید ...، مانند قطعـه ابــری که در معرض وزش باد تنـدی قـرار گرفتـه باشد، بی سـر و صـدا به گـوشـه ای پنـاه می برد و خـود را از متن زندگـی شما خــارج می سـازد.  

  

 

او به خوبی چشم چرانی های شوهر را تحمّل می کند و بر خلاف زنان متوّلـد برج حمل ( فروردین ) یا اسد ( مرداد‌ ) اگر شما در مقابلش از زن دیگری تعریف کنید ، بر افروخته نمی شود، عصبانیت منهدم کننده او وقتی بروز می کند که شما به راستی پا از گلیم خود فراتر گذاشته باشید.  

  

 

به هنگام آشنایی با یک چنین زنی خیلی زود متوجه می شوید که سخت مایل است احترامش مخصوصا در مجامع عمومی کاملا حفظ شود ؛ و باید سخت مراقب این موضوع باشید.

  

 

یک زن متوّلد اردیبهشت عاقل و چیز فهم می باشد. او می تواند ؛ یک زن هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد، 

  

 

گل های او بایدحقیقی باشند و احساس واقعی و بویی خوش از آن ها به مشام برسد. تا جایی که برایش امکان داشته باشد خانه را با گل های مختلف می آراید.  

  

 

همانقدر که او به بوهای خوش علاقه نشان می دهد، از بوهای ناخوش و بد متنفر است. او کسی نیست که بتواند و یا بخواهـد بـوی بـد را تحمل کند. 

  

 

کمتر ممکن است از کسی توقع داشته باشد مگر در محدوده عشق و وفاداری، و اگر خواسته اش برآورده شد، صمیمانه قدر شناسی می کند. اطرافیانش عاشق صداقت و راستی او می باشند. همنشینی با او مثـل یکــــ حمــام گــرم آرام بخـش استـــ .

 

از نظر بچـّه داری و مـادر بودن صبرش در تحـّمل نامـلایمات و شیوه آهـسته کاری اش موجب می شود که مـادری مـهربان ، بـردبار و تمـام عـیار باشد ... و به آن ها عشق می ورزد.  

  

 

آنـها احساس می کنند که او خیلی پیش از آنکه معـلّم و دستور دهنده باشد، یک دوست صمیمی و وفـادار است. بچه های یک چنین زنی بعد از آنکه از آب و گل در آمدند و خود صاحب خانه و زندگی شدند، بدون شک از مادر خو به عنوان یک زن فهمیده و مهربان در دوران کودکی، و یک دوست صمیمی و یک رنگ در دوران نوجوانی و بزرگسـالی نام می برند. 

 

 

او مـادری است که اگر کـودکـش بیـمار شود، شب های متـوالی بر بالینش بیـدار می نشیند و از ته دل از خـــدای خود می خواهد که به بـهبودی اش کمک کند.  

 

 

او معمولاً آدم متـّدین و معـتقدی است و به این دلیل در مواقعی که شـوهرش با مشکلی روبرو می شود ، خـوب می تـواند از نظـر روحـی و معـنوی به کمـکش بشـتابد.  

  

 

در قلب زن متـّولد برج ثور همیشه مکانی برای پـذیرا شدن درمانـدگان وجود دارد، مکانی که در آن عشق و محـّبتـــ به حد وفــور یافت می شود، مکانی که هر توفــان زده ای می تواند به آن پناه ببرد. زن متـوّلـد اردیبـهشتــــ روح واقـعاً بزرگی دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد