مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

من زندگـی را دوست دارم ...

من دل به زیبـایی به خـوبی می‌سـپارم
.
دینـــم این است ...
....

من مـهربانی را سـتایش می‌کـنم
.
آئـیــنم این است ...
.
من رنج ها را با صبوری می‌پذیرم
.
من زنـــدگـی را دوست دارم ...
.
انسـان و بــاران و چمن را می‌سـتایم
.
انسـان و بــاران و چمن را می‌سـرایم
.
در این گــذرگاه ...
.
بگـذار خـود را گـم کـنم در عـشق ، در عـشق
.
بگـذار از ایـن ره بگـذرم با دوسـت ، با دوسـت

*
( فـریدون مـشیری )

*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد