مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

نبــودِ تو نبــودِ مـنــــ ...

 خــانـه خــرابـه تـو شـدم ؛‌ بـه ســوی مـن روانــه شـو  

 

سـجده بـه عشقتــــ می زنـم مـنـجی جـاودانـه شـو  

 

ای کــوه پــُر غُـرورِ مـن" سنگـــ صبـور تـو منـم  

 

ای لحظـه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم 

 

روشـن تـرین ... ســتاره ام 

 

می خواهمتــــ  می خواهمتــــ 

 

تو مـانـدگــاری در دلـم 

 

میـدانمتــــ  میـدانمتــــ  

 

ای همه وجود من نبود تو نبود من 

  

     ای همه وجود من نبود تو نبود من  

   

ای همه وجود من نبود تو نبود من 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد