مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

چـه کـسـی ؟؟؟؟؟؟

  یـــاد گرفتــه ام "  

  مــهم نیست که درزندگی چــــه داری ؟  

  بلکه مـــهم این ست،که چــه کســـی راداری؟  

   

 خـــــدا دارم    چه غـــم دارم؟    

 مــــحمد (ص) رهــــنما دارم .  

 علـــی (ع) مشگل گشا دارم.   

 خــداوندا : تو ستاری، همه خـوابند،تو بــیداری، 

 بحق صبح بــیداری   مـــرا درمانده نــگذاری ! 

 

 الــهی و ربـــی من لی غیـــــرک ؟!.. 

 خــدایا:میــدانم ،

 که ارحـم الراحـمینی، غـیراز تو برای من نیست !

 من به رحمت و قدرت تو " ای مهربان بی کـران 

 ایــمان و یقـــینی ، ژرف دارم !

 تو را سپاس ، ای خدای مهربانم !  

 برای همه آنچه که به من عطا کرده ای! 

 وعطا می کنی وعطا خواهی کرد .  

ای بخــشنده مـــهربانترین مـــهربانها !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد