مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

به یاری او...

خـــــدایا ! 

کمکــم کــن؛ و یک انگیزه قوی و توان مضاعف  

به من برای صحیح زندگی کردن و درس خواندن و.....عطا بفرما. 

هیشه با خودم  می گویم....

من باید امسال قبول بشم ، باید شغل خوب پیدا کنم .

با خودم می گو یم: باید. باید. باید. باید.....که ملکه ذهنم شود. 

ومطمئن هستم ، به یاری او 

( "که ازهـــــزار پدرو مادر مهربان ، بر بندگان مهربانترست " )  

( و از رگـــــ گردن به ما نزدیکـــــ ترستـــــــ .) 

پیروز و مــوفق خـواهم شد.  

و ازمار پیچهای مـشلات عبـور خـواهـم کرد. 

         *****************************

وقتی نماز صبحت قضــا شد و عین خیالت نبود و انگار نه انگار ... 
وقتی نگاهت را ... ، زبانت را... کنترل نــکردی !  

از آن مـهربان خــدای تـــوانای " 

که همه به لطف او محتاجیم " فاصـــله گرفتی...

بـــرای مـوفــق شــدنـتــــــــ ،  

بیشتر به او نزدیک شـو ! وفاصـــله ها را کم کن .

همیشه" " " به چادرم افتخار کردم : 

حتی با تیکه هایی که می شنیدم ،...زمان رانندگی و... 

یکی از وجوه امتیاز انسان بر حیوانات ، لباس او ست ! 

و در جهت حفظ عفت و شرم ،به او کمک می کند . 

و به او آراستگی و زیبائی و وقار می بخشد.

خــدای عزیزم ، متشکرم که باتمام بدیهایم وناسپاسیت ، 

رابطه ورازو نیاز باخودت و محبت اهل بیت (ع) رو از من نگرفتید. 

عاجزانه از تو می خواهم ، تا آخرین لحظــه حیاتــم ،  

معارف دین و قرآن رادرجان ما قراردهی ومارابی آبرو از دنیا مبرید !  

( آمیــن )         

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد