مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

آیــا احمدی‌نژاد چه ؟

 

آقـای احــمدی‌نــژاد چـه کـــاره مـی‌شـود؟ 

این روزها پرسشــ بزرگـــ درباره آقای احــمدی‌نــــژاد اینـــ استــــ : 

که پس از ریاست جمهوری چه خواهد کرد و کجا خواهد رفت؟ 

آیا "مانند فرانسه، جایگاهی حقوقی برای رئیس جمهورهست؟؟؟ 

پس از دوران تصدی مسئولیتش جایگاهی برای او در نظر گرفته شده؟ 

آقای عـارفـــــ " ازآقـــای روحــــانی خواستــــــ : 

تا آقای احمدی‌نژاد را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کند.   

به اعتقاد آقای عارفـــ « فکر می‌کنم رؤسای جمهور گذشته ، 

نباید هیچ پست اجرایی بگیرند. به هیــچ وجـــــــه.  

اما در جایگاه مشاور عالی باید از همه رؤسای جــــمهور،  

استفــاده شـــود».  

آقای روحانی ادامه داد «با آمدن و رفتن اتوبوسی مدیران مخالفم» 

اما راه فــــــــرار را هم باز گذاشتـــــ:  

«اگر کسی در گذشته بدون بلیط سوار اتوبوس شده باشــد،  

مقصرشــــــ مـــــــا نیستیـــم.» 

حالا یک پرسشـــ مهـــم درباره آینده آقای احمدی‌نژاد اینــــ استــــ،   

آیا از نظرآقای روحانی "او بدون بلیط سوار اتوبوس دولت شده بود؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد