مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

معشوقم تویی !

الهی! دانشمندی را خود کسب میکنیم ، 

 بینش مندی را به ما عطا کن!

  

 الهی! عاشقم! معشوقم غنی است. 

 من تنها نظاره گر شوکت وجاه و جلال اویم! 

   

  آری معشوقم تویی ! معبودم تویی !  

 همه هستی من تویی ! مرا در یاب !

  

 الهی! مهر ومحبت تودرقلبم، برایم بس است!  

 تا عشق تو رادردل دارم، جهنم هم برایم بهشت است!

  

 الهی! عبادتت را می کنم نه از برای ، 

 کسب ثواب! و نه از برای تصاحب قطعه ای از بهشت!  

 تو را به پاس تمام نعمتهای داده ونداده ات شاکرم ؛و  

 برای نشان دادن ذره ای ازمحبتهایت عبادتت می کنم! 

 

خدایا: مانند همیشه دستم راگرفته ای، رها مکن ... آمینـــــ 

    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد