مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

تو باید رشد کنی و ...

 روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم.  

 خانواده ام را ، شغلم ‏را، دوستانم را، زندگی ام را!

 به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا ‏صحبت کنم.  

 به خدا گفتم:  

آیا می‏ توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری؟

 و جواب "‏خداونـــد " مرا متعجب وشگفت زده کرد.!!!

 خـــداوند فــرمودند ‏:  

 آیا می‏ دانی در تمامی این سالها که تـو 

 درگیر مبارزه با ‏سختیها و مشکلات بودی در حقیقت ، 

 ریشه هایت را مستحکم و با قدرت می ‏ساختـی.! 

 هیچ زمان ،  

 و هیچ گاه من ازهمه بند گانم غافل نبـودم و نـیستـم، 

 وبه هـمـه بنـده گانم از رگ گردن ،  

نزدیک تر، واز1000 پدرومادر مهربانتر!!!
 ‏هرگز خودت را با دیگران ‏مقایسه نکن.   

 ‏زمان تو نیز" فـــــرا خواهد رسیـد، 

 ودرهای امید به رویت باز خواهـد شـد. 

 درناامیـدی بسـی امیـد ستـــــ 

 پـایـان شبـــ سیــه سـفیـد ستـــ
 ‏جواب دادم : هر ‏چقدر که بـتـوانـم.

تـونیزباید رشــد کنی،هـــراندازه که ‏بتوانـــی!!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد