مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

آنچه را که براى خود مى پسندى .

خـداونـد و حـضـرتــــ آدم... 

 

امام صادق (  علیه السلام  ) فرمـودند:

خداوند متعال بر حضرت آدم ( علیه السلام  ) وحى فرستادند. 

که من تمام سخنان را در چهار جمله براى تو گرد مى آورم . 

پــروردگـارا ! آن چهــار جـمله چـیستــــ؟ 
 

یکى مــال من ،  

دیگرى مال تو ، 

سومى ،مربوط به ما" بین من و تو ، 

آخرى مربوط به ما "بین تو و مردم است. 

حضرت آدم - علیه السلام - گفت :  

پروردگار! آنها را برایم روشن کن ! خداوند متعال فرمودند:

آنکه مال من است " این است که : 

بنده من باشى و چیزى را شریک من قرار ندهى .

و آنکه مال تو است که :جزاى عملت را به چیزى که  

بیشترین احتیاج را بدان دارى مى دهم .

و آنکه مربوط به ما " بین من و تو است " 

این است که تو دعا کن ، من اجابت مى نمایم .

و آنکه مربوط به ما"بین تو و مردم است این است که " 

هر آنچه را که براى خود مى پسندى براى دیگران نیز به پسند. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

منم کشاورز جمعه 21 تیر 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://imfarmer.blogfa.com

سلام
مطلبتون جالب بود

تشکر
موفق باشید

سلام ممنون از نگاهتون. وبلاگ پر محتوائی دارید.موید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد