مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

شــرایـط زنــدگـی مــا ...

 

 اگــر شــرایـط زنــدگـی مــا خـوبـــــ نـیستــــــ ،  

 

 

احتمالا " یکی از مسئو لیتهایمان را ؛ غفلت کرده ایم و 

بـــه آن عـنایتـــ نـداریـم. 

   

و آن مسئولیت "عَـــبد"بودن ماست ، 

      

در برابر خـــداونـد قــادر و متــعال. مــا بــنده خــدائیم.. 

این مسئولیت بزرگـــــ را " ما حواسمان بــه آن نیست. 

من اگــر بـاور داشـتم... "  

یـقـین داشتم... "   کــه بـَـنده خــدا هستم، 

   

بــایــد " از خــدا تـبعـیتـــــ کـنـم.    

 

( وَ یـکـــ جـوری " زنـدگـی مـی کــنم .) "  

( یــک جــوری " رابــطه بــا هـمـسرم بـرقــرار مـی کـنم.)  

 

 کـــه خـــداپــسنــدانــه بـاشــد.    

 

(اگر این رو بهش توجه نداشتم ... "  

  بــَراساس سلیــقه خـودم  " 

 با همسرم رفتار و زندگی میکنم .!.ومسئولیتم و ایفا میکنم.)  

  

مَـــثــلا  :    

 

امروز صبح از خواب برمی خیزم"  

اگــرحالم خوبــه... عشق ورزی میکنم. !!!

فــردا صـبح " حـالـم خـوب نـیستــــ " بــَد خـلـقـی مـیکنم...!!! 

انسانی کــه بــنده خــداستـــــ " 

خــدا بـه او اجازه نـمی دهد،هر رَوشی که خواست رفتار کند.    

 

خـــداوند متــعال می فر مایند: 

   

اگر بنده من هستی! باید آن گونه رفتار کنی" که من می پسندم.   

ای زن "حق نداری در برابر ظلم و بی احترامی کُــرنش کنی...  

  

وکــیـل مـدافـع زَنـــــ ؛ خــود خــداونــدسـتــــ.!!!  

  

و امـــا ... ای مَرد " حق نداری ، بی ادبی ، و........

بــد خـلقی و دروغ و دوروئـی داشـته بـاشـی.  

و تابع نفس شیطانی خودتــــ باشی" نَــه نفس خدائی خودتــــ.   

اگــر تلخ کــام بــودی باهـمـسرتـــــ  " 

    

عـبادیـات تـو را ؛ قـبول نـمی کـنم. 

     

اگــر من بانگــاه خدائی در زندگی خانوادگی ام شکل گرفتم، 

اگــردرنگــرش عبادی و الهی خودم زندگی کردم ... مَفاهیمش ، 

خیلی متفاوت ست، با زمانی که تبعیت از نگاه شیطانی کنم. 

  

 

خــــدایـــا " بــارالــها " پــروردگـــارا " 

 

چـنـان کن سرانـجـام کـار  ...  

 

تــو خشنود باشی و ما رستگار. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد