مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

غرق خواهش دنیــــــا هستم ...

زاهــدی گـویـد : جواب چـهار نفر مرا سخت تکان داد ...
 

اوّل : مرد فاسـدی از کـنار من گذشت و من  

 

گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد ... 
 

او گفت: ای شیخ " خـــــدا میداند که فــردا حال ما چه خواهد بود ...!
 

دوّم : مستی دیدم که افـتان و خیزان راه میرفت
 

به او گفتم : قـدم ثابت بردار تا نیفتی ...
 

گفت : تو با این همه ادعــا قدم ثابت کرده ای ...؟
 

سوّم : کودکی دیدم که چراغی در دست داشت
 

گفتم این روشنایی را از کــجا آورده ای ...؟  
 

کودک چراغ را فوت کرد و آن را خاموش ساخت "  

 

و گفت : تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت ...؟ 

 

چهارم :زنی بسیار زیبـــا که درحال خشم از شوهرش شکایت میکرد. 
 

گفتم اوّل " رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن.
 

گفت : من که غرق خواهش دنیــــــا هستم ...

 

چنان از خود بیخود شده ام که از خــود خـبرم نیست ؛ 

 

تو چگونه غرق محبّت خـالقی که از نــگاهی بیم داری ...؟؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

آب هر چند آلوده باشد

حتی لجن هم شده باشد
اگر به دریا برگردد

صاف، زلال و پاک می شود
یادت باشد خدا دریای رحمت است

و ما چون آب آلوده
که اگر به آغوش رحمت او باز گردیم

کار تمام است
و پاک پاک می شویم

سلام ..."


امیدوارم همیشه در دریای رحمتــــ و نعمتـــ الــهی غـوطـه ور باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد