مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

حـسینــ(ع)شهـید راه اِصلاح استـــ .

 

   امام حـسـین (ع)

  

   شـهـید راه اِصــلاح اسـت. 

     گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست.   

   امام حـسـین " علـیه الســّلام  "  به اینها نیـازی ندارد.  

   پـس اگـردرجهت اصلاح امّت جـّدش کـوشیدیم ؛  

     اورا یاری رسانده‌ایم وَاگرسکوت کردیم ؛   

        یا مانع اِصلاح شدیم اورا وانهاده‌ایم.       

   وَ یـزیـدی " عمل کرده‌ایم. 

 

   

                                            

    اصحاب کــساء نزد خــداوند "  

  از همه آفریدگان عزیزتر و پنج تن بودند ؛ 

امام حسین (ع) آخرین آنها بود"به شهادت که رسیدند؛ 

 دیگرکسیکه مایه عزّت مسلمانان وتسلی خاطرآنها باشد نماند"

  با شهادت امام حسین (ع) " گوئی همه آنها رفتند. 

چنانکه تا در حیات بودند گوئی همه آنها ؛

    زنــده بــودنــد

  

جملات زیبــا " امام موسی صــدر

 

نظرات 4 + ارسال نظر
راشدین شنبه 23 آذر 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://rashedin50.blogfa.com

هر وقت از همه جا نا امید شدی بدان کـه کارت درســت میـشود

خـداوند فرمود: به عـزت وجلال خـودم قـسم که قـطع میکنم امیـد

بـنـده ای کـه بـه غیـر مـن امیـد داشـته بـاشد....

با سلام و تشکر از حضورتان ...


از بیانات گهربار" آیت الله مجتهدی (ره) ست.

کردوان دانلود دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی
وبلاگ زیبایی داری.
به وبلاگ من هم سربزن.
ایمیل خود را در خبرنامه وبلاگ من ثبت کن تا هرروز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود.
تورو خدا ایمیل تو ثبت کن.

کردوان دانلود دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*لطفا ایمیل خود را در خبرنامه وبلاگ من ثبت کنید تا هر روز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود *
*هر وقت که ایمیل خود را ثبت کردید بهم خبر بدید در بخش نظرات تا از شما قدردانی بکنیم*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم ،ترانه و مستند،مداحی،سریال،خبر،مدرسه ،کلیپ آموزشی،کلیپ ورزشی،سیستم عامل ویندوز،بازی و نرم افزار آندروید،کتاب،جاوا،سیمبین... است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
*اگر چیز دیگری لازم داریدکه در وبلاگ نیست فقط لازم است یک نظر بدهید تامن اون رو در وبلاگ خود آماده کنم.*
*لطفا مواردی که در وبلاگ من دانلود کردی بعدش نظر بده که آیا برنامه خوبی بوده یا نه یا دانلود میشده یانه فقط نظر درباره ی مطالبی که دانلود کردین نظر بدهید.*
*نظر یادت نره.*

کردوان دانلود دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

توی ساحل روی شن ها قایقی به گل نشسته

یکی با چشمون گریون گوشه ای تنها نشسته

نگاه پر اضطرابش به افق به بی نهایت

ساکته اما تو قلبش داره یک دنیا شکایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد