مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

تجـویـز امـام رضـا(ع)به آیت الله بهجتـــ (ره)

 

حجت الاسلام علی بهجت فرزند ؛ 

عارف بی‌نظیر عالم حضرت آیت الله محمدتقی بهجت رحمةُ الله علیه ؛ 

نقل می‌کند:
    
"در جریان درست کردن قفسـه کتابـــ‌هـای (پـــدر)،  

دستم زیر قفسه فلزی کتـابــــ رفت و عصب آن قـطع شد ؛ 

و تا استخوان برید.   

در بیمارستان دستم جراحی شد و آن را بخیـه کردند.  

بعد از گذشت چهار پنج ماه دستم خیلی درد گرفت ؛ 

و به تدریج درد آن شـّـدت یافت و من نگـران شده بودم . 

 

ولی در این باره به پدرم چیزی نگفتم چون نگران می‌شدند " 

و تأکید می‌کردند که همان ساعت به پزشک مراجعه کنم .   

     

یک روز هنگامی که پدرم از حرم امام رضــا علیه السّـلام " 

به دفـتر برگـشته بودند" 

ایشان مطلبی را گفتند که شنیدم ولی توّجـه نداشتم .

نیـم ساعت بعـد جمله پدرم به یادم افتـاد. 

که فرمودند " اگر کسی جایی از بدنش درد می‌کـند " 

به هر مکانی از حرم امام رضا علیه السّـلام " 

دستش را به حـرم  مطـهر " بمالد و به موضع درد بکشد و  

این کار را تکرار کند،  دردش برطرفـــ می‌شـود.

 

هنگامی که این جملـه یادم آمـد با خـود گـفتـم:  

نکند مخاطب ایشان در آن سخن، خـود من بـودم ...!  

 

روز بعد به حـرم مشـرف شدم و دست خودم را به حرم مطـهر "مالیدم.  

 ... این کار را روز بعد هـم چندین مرتبه تکـرار کـردم .  

درد دسـتم بـهبود یافت و تاکنون هم دیگر درد نگـرفـته استـــ.  

 

   

نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

جالب بود ممنون
دلم هوای حرم امام رضا رو کرد...

انشاء الله بزودی مشرف بشوید"

لطفأ سوغاتی ما" یک کیلو زعـفران و یک سیر نبات فراموشتان نشــه ...

التماس دعا

محدثه پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

خدا از زبونت بشنوه
تصمیم داشتیم برای عید بریم زیارت امام رضا اما ظاهرا نطلبیده ):
باشه حتما اتفاقا خودمم سفارش یک کیلو زعفران دادم (:

دعای ساداتــــ " مستجابــــ میشه انشاءالله " امتحان کنید.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد