مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ
مـــــــــــادرانـــــه   !!!

مـــــــــــادرانـــــه !!!

و لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ

کــــبابـــــ عــطــری...

 

  مواد لازم کباب تابه ای عطری :  

 

 گوشت چرخ شده 400 گرم .  

 

 ا - عدد ، پیاز بزرگ رنده شده .   

 

 ترخون تازه  1  ق . غ ." یا ریحان تازه " یا خشک شده آن.  

 

 نمک و فلفل سیاه " سماق  و کمی زعفران درصورت تمایل  ...   

 

 2  - قاشق آب سرد  

 

 عطر و طعم این کباب تابه ای فوق العاده است !  

     

 آب پیاز رنده شده رو برای کباب تابه ای نمی گیرم ...  

 خوب آب میندازه و مغزپخت میشه کباب ما... 

 اگر آب پیاز و بگیریم، خشک می شه ...!... 

 گوشت هم چربیش زیاد نباشه بهتره چون خیلی جمع میشه... 

 مخلوط گوشت گوسفند و گوساله استفاده می کنم.

 پیاز رو توی گوشت رنده کردم و با نمک و فلفل و  

 دو قاشق آب سرد مخلوط کردم و ورز دادم کمی"  

 و بعد گذاشتم یخچال نیم ساعتی بمونه...  

 تابه رو با کره یا روغن مایع کمی چرب کردم... 

 گوشت رو در تابه نازک پهن کردم " 

 روی حرارت ملایم و درش رو بستم.

 شعله رو هم ملایم کردم" بعد از مدتی آب میندازه کباب ما"  


 و برش داده و برمی گردونم و با گوجه فرنگی حلقه شده " 

 کنارکباب و کمی سماق روی کباب در تابه رو گذاشته " 

 باشعله کم ، بعد از چند دقیقه دیگر کباب ما " آماده هستــــ...  

 مدت طبخ کباب ما : (  33.33 دقـیـقـه  )

نظرات 2 + ارسال نظر
خرید اینترنتی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام اوقات بخیر ، چرا دیگه آشپزی نمی ذارید :)

سلام بر شما و ممنونم از حضور گرمتان
به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد